Tosiaan, monogrammeja kun innostuin tekemään niin nyt sitten on käytettävä drive loppuun. Nämä tein niin sanotuiksi avioliittomonogrammeiksi, jossa siis keskellä on isompana sukunimen alkukirjain ja sivuilla puolisoiden nimien alkukirjain; vasemmalla rouvan ja oikealla herran. Näissä siis kirjaimina KKH ja JLA. KKH monogrammiin koitin luoda "teemaksi" kasvin lehdet ja köynnökset, JLA monogrammiin puolestaan muuten vain mukavia lisäkiehkuroita.
Näissä prässäsin kuparilevystä "taskukellon kansia" jolloin niissä on hyvin hento kuperuus. Riippuen tietysti muotista, kuperuutta saa enemmän ja vähemmän.
-Jonna



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti