Harjoitusta ja mieleen palauttamista
Piirrettyäni edelliset monogrammit, päätin kaivertaa niistä osan. Vaikka koitin tehdä niistä pieniä, olivat ne keiverrettaessa kuitenkin aika isoja. Oikeisiin esineisiin tulevat monogrammit ovat melko varmasti pieniä, joten minun tulisi harjoitella enemmän pienien monogrammien kaiverrusta.Kaiversin kolme pienempää monogrammia, joihin käytin vähemmän voimaa, kuin edellisiin. Ne näyttävät paremmilta ja hennommilta.
Muodoista tuli ihan hyviä, mutta käytin aivan liikaa voimaa.
Pienemmät momogrammit eivät ole suuren suuria, mutta pienentämisen varaa kyllä vielä olisi.
-Jonna






