Kohta kesälaitumille!
Tätä on odotettu, kesää!Vielä reilu viikko koulussa ja sitten olisi aika sulkea ovet hetkeksi ja levähtää. Paljon on mahtunut ensimmäiselle puolivuotiselle; uusi luokka, paljon on opittu ja vielä hyvä arvosana näytöstä. Eihän tässä voi kun olla tyytyväinen!
Syksyllä meitä odottaa aivan uusi ja erilainen opintosuunnitelma, eikä kukaan oikein ole vielä perillä sen sisällöstä. Toivoisin ennen loman alkua olevan varmaa tietoa siitä, mitä teemme heti alkuun syksyllä. Kultapuolen oppari häämöttää ennen joulua ja sen aihe selviää meille tällä viikolla. On sitten koko kesä aikaa miettiä, että mitä sitä sitten tekisi suureksi näytökseen.
Kaiverruksessa meillä onneksi on vielä paljon aikaa miettiä ja oppia asioita. Kun on kerran tultu opiskelemaan, niin opiskellaan sitten kunnolla! Vielä viimeiset rutistukset ja sitten voi siirtyä viettämään kesää töiden ja loman parissa!
-Jonna

