Nämä kolme monogrammia olen tehnyt noin 1.5cm korkeina ja harjoitellut lisää sommittelua. Valmistin uuden viistekaivertimen ja sen myötä taas kaivertaminenkin sujuu paremmin. Materiaalina oli kupari, valaistuksen puutteen vuoksi se näyttää enemmän hopealta.
Joulun alla tein avopuolisoni mummolle lahjaksi kolvauksen leikkuulautaan (jonka olin hankkinut). Puu oli pyökkiä ja päälle oli luultavimmin laitettu suojapinnoite, mutta Lidlistä ostamani kolvi toimi siihen kuin rasvattu. Työhön tosin meni noin 7 tuntia aikaa, jotta jälki oli tasaista.
Joulun alla tein avopuolisoni mummolle lahjaksi kolvauksen
leikkuulautaan (jonka olin hankkinut). Puu oli pyökkiä ja päälle oli
luultavimmin laitettu suojapinnoite, mutta Lidlistä ostamani kolvi toimi
siihen kuin rasvattu. Työhön tosin meni noin 7 tuntia aikaa, jotta
jälki oli tasaista.
-Jonna







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti