TOPpiin mars!
Loppuviikosta jaksomme vaihtuu ja taas olisi vuorossa työssäoppimista. Paikka minulla on sama kuin aina ennenkin, tällä kertaa se on painotettu kaivertamiseen. Luulen kuitenkin, että saan tehdä yllin kyllin myös kultasepäntöitä.Olen myös hakenut opiskelijaksi LAMKiin ja sieltä valikoin visuaalisen suunnittelun opinnot. Minua on kiehtonut graafinen suunnittelu ja nyt aion hakea sille linjalle uudestaan. Hain Salpauksen graafiseen suunnitteluun samaan aikaan, kuin hain opiskelemaan kultasepäksi.
Mikäli pääsen sisään niin edessä olisi taas 4 vuotta lisää opiskelua. Huoh. Jospa vaikka sitten saisin töitä!
...tai sitten minua ei valita ja olen takaisin lähtöpisteessä. Todennäköistä sekin.
Joka tapauksessa, katsokaamme miten asian suhteen käy.
-Jonna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti